Proxecto TableTea

https://tableteapdc.wordpress.com/
Desde el IES Salvaterra de Miño en Pontevedra, Alfredo Álvarez, orientador educativo, inició en 2012-13 este interesante proyecto sobre uso de tabletas con alumnos y alumnas de Secundaria.
"Pois iso, chegaron as tabletas e temos que amortizalas estudando e traballando coma bestas. Do alumnado de 4º PDC vai depender que o proxecto teña continuidade ou quede nun experimento simpático na clase. Moitos ánimos e Alfredo estará sempre dispoñible para vos axudar, dentro das miñas posibilidades, no que necesitedes." (TableTea, 2013)
En 2012 para compensar las graves desigualdades del alumnado más desfavorecido encargué tabletas para el alumnado de 3º PDC y PCPI de madera del IES Salvaterra de Miño (Pontevedra) y abrí el blog (hoy casi cerrado) del Proyecto TableTea. Los estigmatizados pasaron a ser los envidiados. Alumnado y profesorado comenzaron a trabajar de forma colaborativa con herramientas como redAlumnos. Un pequeño éxito que todavía perdura, este curso con el alumnado de 2º PMAR y con la tecnología como medio, nunca como fin." (Alfredo Álvarez, orientador, enero de 2017).

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada